Mifflan på bloggträff

En sådan märklig känsla att vara på bloggträff. Det som normalt formuleras med bokstäver blev plötsligt talade ord.

”Hej, jag är Mifflan från Mifflans värld”

Det finns människor bakom andra bloggar också – på riktigt.

Efter en frukost med nybakat bröd fick jag och 39 andra bloggare en stor dos trädgårdsinspiration. Dessvärre krossade Bosse Rappne mina gräsmattedrömmar. Konstgödsel och mirakelmedel är ingen räddning. Det är kompostjord och koskit som gäller. Det borde jag ha förstått.

7 thoughts on “Mifflan på bloggträff

  1. Det kommer inte upp nåt när jag klickar på ordet ”bloggare”.

    Visst är det häftigt att det är riktiga människor bakom alla täcknamn! Jag var på en stor träff för några år sen, jag tror vi var ca 25. Jättekul!

  2. Hm, man får nog blir en riktig storbloggare innan man hamnar på något liknande….
    Förutom gräsmattedrömmar som gick kras, hoppas jag att det var bra.

    Markattan

  3. Bloggblad: Tack för att du uppmärksammade mig på min felaktiga länk! Det var spännande att vara på bloggträff.

    Markattan: Äsch då, du är tillräckligt ”stor” för mig 🙂

    Annika: Jag skulle förstås ha tipsat dig! Vi som har trädgårdspratat i bloggen! Lovar att säga till dig nästa gång.

  4. Nu hittade jag hit också. Så kul att träffas på bloggträffen, hoppas att det blir fler träffar framöver. En hellyckad träff får man ju mersmak av.

    Kram Mia

Kommentera

