Mifflans liv på landet

Jag skulle vilja leva ett liv på landet. Ett liv där jag renoverar gamla möbler och syr fina saker. Ett liv av loppisar och stora bondauktioner.

Det är bara det att när vi åker till de där auktionerna längtar jag hem. Överallt: fullt med folk och gamla malätna prylar som jag inte vågar röra vid. Saker som skulle bli underbara med lite renovering men jag bryr mig inte om att armbåga mig fram. Jag äter glass i fiket tillsammans med mina barn.

Ändå fick vi drömdammsugaren i den rätta färgen.
250 kr.
Tack, svärföräldrar för att ni gör det på riktigt!

Andra som skriver om: , ,

2 thoughts on “Mifflans liv på landet

Kommentera

