Lite vilse i min egen värld

Så kastade jag mig in i livet som yrkesarbetande tvåbarnsmor.

Mycket är underbart.
Främst att få äta lunch.

Annat är förfärligt.
De ledsna barnaögonen när jag säger:
"Jag har inte tid."

Jag har inte glömt min blogg.
Små underfundigheter finns antecknade i min lilla svarta anteckningsbok. Den jag nästan alltid har med mig.

Jag arbetar väldigt mycket nu.
Mer än vad som är rimligt och mer än vad som är roligt.
Snart  kommer jag tillbaka – till min värld!

Tänk att ni fortfarande orkar gå hit och kika.

5 thoughts on “Lite vilse i min egen värld

Kommentera

