Jubileum

Jag hade bloggjubileum för några dagar sedan. Kanske är det inte så stort eller märkvärdigt men nu har jag faktiskt producerat lite drygt 100 texter.

För nästan exakt ett år sedan började jag skriva lite sporadiskt i ett annat forum.
Min syster sporrade mig att samla tankar om mina barns livssteg.
Bloggen gav mig en deadline att förhålla mig till.
Ni läsare gav mig mod att våga fortsätta.
Tack!

Mitt jubileum firas med ”Best of Mifflan”.
Betraktelserna är mycket subjektivt valda av mig och endast mig!

Mina trogna läsare kommer att känna igen sig. Nytillkomna, som inte hunnit rota i mitt arkiv, får sig lite nytt till livs.

Om att uttrycka känslor

Om samsovning

Om förståelse för det skrivna ordet

Om empati

Om att vara den perfekta föräldern

4 thoughts on “Jubileum

  1. *Fanfar!*
    Ja, tiden går fort när man har roligt. Jag var tvungen att räkna mina. Det blev 115… sen i januari… fast jag skriver inte så långt och roligt som du… men det är kul att blogga iafl!!

  2. Tack för fanfaren!
    Då är det alltså jubileum hos dig också.
    Du började blogga ungefär när jag tog mitt uppehåll så nu har jag alltså ca 100 inlägg att ta igen!
    En sån tur jag har!

  3. Jag är ju egentligen en alldeles pinfärskt nytillkommen läsare, men eftersom jag VERKLIGEN läääst härinne, upptäcker jag att jag redan läst favoriterna :o) Får jag guldstjärna nu?

  4. *fnissar* Du förtjänar verkligen en guldstjärna! Jag tycker tom att du skall unna dig en stor glass för att fira mitt 100-jubileum 🙂

Kommentera

