Alien acceptance!

Bebis i sjal och en treåring med trötta ben. – Vägen hem från affären blir väldigt lång då.
Snuvig liten T kan inte amma ordentligt. – Bebis blir väldigt hungrig då.
Kissdockan dricker vatten. – Treåring blir väldigt blöt då.
Polotröjan känns inte bra i halsen. – Treåring blir väldigt frustrerad då.
Snuvig liten T kan inte sova. – Ljudnivån blir väldigt hög då.
Storasyster vill inte höra lillebror – Ljudnivån blir väldigt outhärdlig då.
Mamma blir väldigt sur då.

Treåring vill höra godnattsaga – mamma blir väldigt trött då; somnar.

”Jag tror att någon har rövat bort min snälla och glada mamma. Nu har jag en trött och sur mamma istället.”
Himmel, jag har blivit ersatt av en utomjording.

”…men jag tycker om min trötta och sura mamma också!”

Kommentera

